Τετάρτη 13 Μαΐου 2026
Χαιρετισμός του Προέδρου του ΣΕΠΕ Ημαθίας, στην απεργιακή συγκέντρωση στην Πλατεία Δημαρχείου Βέροιας & Φωτογραφίες από την απεργία
Δευτέρα 11 Μαΐου 2026
Σάββατο 9 Μαΐου 2026
ΔΑΣ Ημαθίας: Ανακοίνωση για την απεργία στις 13 Μαΐου 2026
ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΤΙΣ 13 ΜΑΗ
ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ!
Λεφτά για μισθούς, υγεία και παιδεία,
ούτε ευρώ για τους δικούς τους πολέμους!
ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ
ΠΛΑΤΕΙΑ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟΥ ΒΕΡΟΙΑΣ - 11 π.μ.
Βέροια,
9/5/2026
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Την Τετάρτη 13 Μάη απεργούμε σε
ολόκληρη τη χώρα. Δίνουμε αγωνιστικό απεργιακό παρών στη
συγκέντρωση που θα πραγματοποιηθεί στην Πλατεία Δημαρχείου Βέροιας στις 11 π.μ.
Δεν
πάει άλλο! Τώρα είναι η ώρα να δοθεί μια
αποφασιστική απάντηση στην κυβερνητική πολιτική που δίνει «ψίχουλα» για αυξήσεις, που κοροϊδεύει με τα
διάφορα pass όταν η ακρίβεια αδειάζει τα πορτοφόλια μας, που αρνείται κάθε
συζήτηση για την επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού, που προτείνει την
ουσιαστική απόλυση των συναδέλφων ΕΣΠΑ, που δρομολογεί την άρση της μονιμότητας
στο Δημόσιο.
Την ίδια στιγμή που πληρώνουμε
πανάκριβα τους πολεμικούς εξοπλισμούς για τη συμμετοχή στους πολέμους του ΝΑΤΟ,
μας λένε ότι δεν υπάρχουν χρήματα για τους μισθούς μας, για την υγεία και την
εκπαίδευση, για να μονιμοποιηθούν όλοι οι συμβασιούχοι συνάδελφοι. Την ώρα
που πληρώνουμε πανάκριβους λογαριασμούς ρεύματος, οι βιομήχανοι εξασφαλίζουν
σταθερές χαμηλές τιμές και νέες κρατικές ενισχύσεις. Ο μισθός μας επαρκεί για
τις μισές μέρες του μήνα, όταν τραπεζίτες και εφοπλιστές τσεπώνουν εκατομμύρια
ευρώ σε επιδοτήσεις και φοροαπαλλαγές.
Απειλούν τις ζωές μας καθημερινά, όχι μόνο στους χώρους δουλειάς με τα εργατικά “ατυχήματα” και τις επαγγελματικές ασθένειες που έχουν γίνει καθημερινότητα, αλλά και με τους βάρβαρους πολέμους στους οποίους μπλέκουν τη χώρα, από τη Μέση Ανατολή μέχρι την Ουκρανία. Έχουν μετατρέψει ολόκληρη την Ελλάδα σε ορμητήριο πολέμου σπέρνοντας βάσεις παντού, αξιοποιώντας λιμάνια και αεροδρόμια. Μετατρέπουν τον λαό μας σε στόχο. Ο δικός τους πόλεμος δεν είναι και δικός μας!
Κουνάνε το
δάχτυλο στους εργαζόμενους, καλώντας τους να
δουλέψουν με “ευσυνειδησία” για τον “εθνικό σκοπό” και απειλώντας με το νέο
Πειθαρχικό Δίκαιο όσους δεν σκύψουν το κεφάλι. Εντατικοποιούν
τη δουλειά, ενώ δεν κουνάνε το
δαχτυλάκι τους για να γίνουν οι τόσο αναγκαίες προσλήψεις και για να
αντικατασταθεί ο παλιωμένος εξοπλισμός που αποτελεί κίνδυνο-θάνατο. Απαξιώνουν
συνειδητά τις Δημοτικές υπηρεσίες, τη Δημόσια Παιδεία και Υγεία.
Δε χωρά καμία αναμονή, κανένας
συμβιβασμός με αυτή την κατάσταση. Η
προσπάθεια να επιβληθεί σιγή νεκροταφείου, να υποταχθούν οι εργαζόμενοι, «να
βάλουν τα κεφάλια μέσα», δε θα περάσει.
Η πρόσφατη συγκλονιστική απεργιακή κινητοποίηση των εργαζομένων
των Δήμων και ιδιαίτερα των εργαζομένων στους παιδικούς σταθμούς και τις άλλες
κοινωνικές δομές, που οδήγησε σε προσωρινή
αναδίπλωση την κυβέρνηση, δείχνουν τη μοναδική διέξοδο, τον δρόμο της
οργανωμένης πάλης, της σύγκρουσης με την πολιτική που θυσιάζει τις ανάγκες μας
για τα κέρδη των επιχειρηματικών ομίλων, σε συνθήκες «ειρήνης» και πολέμου.
Απαιτούμε:
·
Αυξήσεις 20% στους μισθούς μας,
επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού. Ξεπάγωμα των μισθολογικών κλιμακίων της
διετίας 2016-2017.
·
Αφορολόγητο στα 12.000 ευρώ,
προσαυξημένο κατά 3.000 ευρώ για κάθε παιδί. Μέτρα ενάντια στην ακρίβεια.
·
Κατάργηση της εισφοράς 2% για την
ανεργία.
·
Κατάργηση των αντεργατικών νόμων
και του νέου πειθαρχικού δικαίου για τους δημοσίους υπαλλήλους. Όχι στην άρση
της μονιμότητας.
·
Μονιμοποίηση όλων των
συμβασιούχων χωρίς όρους και προϋποθέσεις και με ενισχυμένη κρατική
χρηματοδότηση.
·
Κατάργηση του Νόμου Βορίδη αλλά
και όλων των νόμων που απαγορεύουν την μετατροπή των συμβάσεων σε Αορίστου
Χρόνου.
·
Μαζικές προσλήψεις μόνιμου
προσωπικού σε όλες το Δημόσιο στο ύψος των πραγματικών αναγκών.
·
Δημιουργία σε όλους τους Δήμους
σύγχρονων, υψηλού επιπέδου, δωρεάν κοινωνικών δομών και υπηρεσιών που να
καλύπτουν τις λαϊκές ανάγκες. Δημιουργία νέων παιδικών σταθμών ώστε να έχουν
ανεμπόδιστη πρόσβαση όλα τα παιδιά του λαού.
·
Όχι στις ιδιωτικοποιήσεις των
Δημοτικών Υπηρεσιών και την εκχώρηση αρμοδιοτήτων σε εργολάβους.
·
Παροχή σε τακτική βάση από τους
Δήμους των Μέσων Ατομικής Προστασίας και λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων
προστασίας της Υγείας και Ασφάλειας. Άμεση αντικατάσταση όλων των παλιωμένων
οχημάτων και εξοπλισμού με χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό.
· Απεμπλοκή της χώρας από τους πολεμικούς σχεδιασμούς.
Επιστροφή των ελληνικών στρατευμάτων και φρεγατών από το εξωτερικό.
ΔΗΜΟΣΙΟΫΠΑΛΛΗΛΙΚΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΗΜΑΘΙΑΣ
Σάββατο 25 Απριλίου 2026
ΔΑΣ Ημαθίας: Για τη μεγαλειώδη συγκέντρωση των εργαζομένων στους ΟΤΑ στις 24 Απρίλη 2026
Η ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΗΣ
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟΥΣ ΟΤΑ
ΕΒΑΛΕ
ΦΡΕΝΟ ΣΤΑ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ
Βέροια,
26/4/2026
Συναδέλφισσες,
συνάδελφοι,
Η
μαζική συμμετοχή πάνω από 7000 εργαζομένων στους Δήμους στη μεγαλειώδη
απεργιακή συγκέντρωση στην Αθήνα ανάγκασε την κυβέρνηση να κάνει όπισθεν
ολοταχώς στους σχεδιασμούς της να μπει ταφόπλακα στην μονιμοποίηση των
συμβασιούχων.
Χιλιάδες εργαζόμενοι των ΟΤΑ που εργάζονται ως
συμβασιούχοι μέσω των προγραμμάτων ΕΣΠΑ σε διάφορες δομές και κυρίως τους
Παιδικούς και Βρεφικούς Σταθμούς, αλλά και τα ΚΔΑΠ, ΚΔΑΠ ΜΕΑ, ΚΗΦΗ, Κέντρα
κοινότητας, Σίτισης Δομές Φιλοξενίας κλπ. βρίσκονταν αντιμέτωποι με την
διατήρηση και τη χειροτέρευση του άθλιου καθεστώτος της εργασιακής ομηρίας που
βιώνουν σήμερα.
Το προσχέδιο
νόμου που ετοίμαζε η κυβέρνηση προέβλεπε την
εφαρμογή ενός συστήματος πλήρους ανταποδοτικότητας μέσω voucher, τη σύνδεση της
χρηματοδότησης με τον αριθμό των εξυπηρετούμενων παιδιών και τη δημιουργία ενός
πανελλαδικού "μητρώου" εργαζομένων ορισμένου χρόνου. Οδηγούσε στην
παραπέρα υποβάθμιση κρίσιμων κοινωνικών υπηρεσιών που αφορούν εκατοντάδες
χιλιάδες παιδιά και γονείς, στην περιπλάνηση των εργαζομένων σε διάφορες
δομές, στην ανακύκλωση της ανεργίας και στην εργασιακή ομηρία, στην ναρκοθέτηση
της μονιμοποίησης εργαζομένων που προσφέρουν για χρόνια με συνέπεια και
αυταπάρνηση.
Μπροστά
στη μαζική αντίδραση χιλιάδων συναδέλφων η ηγεσία του Υπουργείου Εσωτερικών και
τα εξαπτέρυγα της στο συνδικαλιστικό κίνημα αναγκάστηκαν να βγάλουν τον σκασμό.
Το
άθλιο ψέμα τους αποκαλύφθηκε περίτρανα. Και γνώριζαν το προσχέδιο νόμου και το
εισηγήθηκαν και το προχωρούσαν προς υλοποίηση. Λογάριαζαν όμως χωρίς τον
“ξενοδόχο”, αυτούς που κάνουν “το γρανάζι να γυρνά”, τους ίδιους τους
εργαζόμενους.
Η
ΔΑΣ Ημαθίας χαιρετίζει τους χιλιάδες συναδέλφους, ανεξάρτητα από εργασιακή
σχέση, που πήραν μέρος στην απεργία και στην απεργιακή συγκέντρωση.
Καταδικάζουμε τη στάση της Δημοτικής Αρχής του κ. Βοργιαζίδη στον Δήμο Βέροιας,
η οποία ακολουθώντας μια παρελκυστική τακτική αρνήθηκε επί της ουσίας να
στηρίζει τον δίκαιο αγώνα των εργαζομένων, παραπέμποντας στο μέλλον την όποια
απόφαση στήριξης!!! Αφού πρώτα προσπάθησαν ανεπιτυχώς να καθησυχάσουν τους
εργαζόμενους, στη συνέχεια αποκαλύφθηκαν και εξέφρασαν την αντίθεσή τους στο
αίτημα του Συλλόγου Υπαλλήλων Δήμων Νομού Ημαθίας για κατάργηση του Νόμου
Βορίδη, νόμο για τον οποίο δε δίστασαν να ανακαλύψουν και θετικές πλευρές (!!!),
παραβλέποντας πως ο νόμος αυτός έχει δίκαια γίνει κόκκινο πανί για τους
συμβασιούχους.
Συνάδελφοι,
συναδέλφισσες,
Ο αγώνας των
συμβασιούχων για αξιοπρέπεια και μονιμοποίηση είναι αγώνας όλων μας, μόνιμων
και συμβασιούχων, αλλά και όλου του εργαζόμενου λαού που απαιτεί σύγχρονες και
δωρεάν κοινωνικές δομές και υπηρεσίες στους Δήμους. Συνεχίζουμε ακόμα πιο
μαζικά και ακόμα πιο αποφασιστικά τον κοινό μας αγώνα για μονιμοποίηση τώρα
όλων των εργαζομένων στους Δήμους χωρίς όρους και προϋποθέσεις και με
ενισχυμένη κρατική χρηματοδότηση, για κατάργηση του νόμου Βορίδη και όλων των
νόμων που απαγορεύουν την μετατροπή των συμβάσεων από ορισμένου χρόνου σε
αορίστου και για μαζικές προσλήψεις μόνιμου προσωπικού σε όλους τους Δήμους.
Επόμενος αγωνιστικός σταθμός την Παρασκευή 1η Μάη στις 10:30 το πρωί στην Πλατεία Ωρολογίου
Βέροιας, για να τιμήσουμε την Πρωτομαγιά, την παγκόσμια μέρα της εργατικής
τάξης στον δρόμο του αγώνα!
ΔΗΜΟΣΙΟΫΠΑΛΛΗΛΙΚΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΗΜΑΘΙΑΣ
Δευτέρα 20 Απριλίου 2026
ΔΑΣ στην ΑΔΕΔΥ: Να τα χαίρεται η Ν.Δ. τα στελέχη της…!!!
Στην
παραίτησή του από το Γενικό Συμβούλιο της ΑΔΕΔΥ προχώρησε στέλεχος της ΝΔ και
εκλεγμένος με το ψηφοδέλτιο της ΔΑΚΕ, στην Εκτελεστική Επιτροπή της ΑΔΕΔΥ. Η
παραίτηση έγινε υπό το βάρος των όσων αποκαλύφθηκαν το τελευταίο διάστημα και
συζητήθηκαν στην Εκτελεστική Επιτροπή της ΑΔΕΔΥ μετά από πρωτοβουλία των
εκλεγμένων της ΔΑΣ.
Συγκεκριμένα
βρέθηκαν εισιτήρια που χρησιμοποιούσε και αποζημιώσεις που του δόθηκαν, οι
οποίες δεν ανταποκρίνονται σε μετακινήσεις, με παραποιημένες ημερομηνίες
διοδίων κλπ. Ταυτόχρονα βρέθηκε παραποιημένο και πλαστογραφημένο
έγγραφο της ΑΔΕΔΥ – άγνωστο από ποιον - στο οποίο είχε τεθεί ο
συγκεκριμένος ως τακτικός εκπρόσωπος στην Επιτροπή του κοινωνικού εταιρισμού
εργοδοτών και εργαζομένων, την περιβόητη «Οικονομική και Κοινωνική Επιτροπή»,
ενώ για την αποστολή του εγγράφου χρησιμοποιήθηκε πλαστό-παραποιημένο email της ΑΔΕΔΥ, στοιχεία για τα οποία ήταν
μονόδρομος η παραπέρα διερεύνησή τους….
Ως
ΔΑΣ θέσαμε το ζήτημα στην Εκτελεστική Επιτροπή της ΑΔΕΔΥ από την πρώτη στιγμή
που μάς έγινε γνωστό, καταθέτοντας μομφή στο πρόσωπό του, ζητώντας την
καθαίρεσή του και τη λήψη όλων των απαραίτητων νομικών μέτρων, αποφάσεων κλπ
απαιτώντας από την παράταξη της ΔΑΚΕ να προχωρήσει στην άμεση αντικατάστασή του
από κάθε όργανο.
Τελικά,
παρότι ο συγκεκριμένος παραιτήθηκε και αποφασίστηκε από την Εκτελεστική
Επιτροπή (κατά πλειοψηφία) να κατατεθεί μήνυση κατά αγνώστων για το
παραποιημένο - πλαστογραφημένο έγγραφο της ΑΔΕΔΥ και διαβίβασή της στην
δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος, στην πρόταση των εκλεγμένων της ΔΑΣ για να
εκδοθεί Δελτίο Τύπου της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΑΔΕΔΥ που θα ενημερώνει
τους εργαζόμενους για όλες τις εξελίξεις, από κοινού οι συνδικαλιστικές
δυνάμεις της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ, του ΣΥΡΙΖΑ και της Συνδικαλιστικής Ανατροπής, το
αρνήθηκαν.
Ο κάθε εργαζόμενος μπορεί να βγάλει τα
συμπεράσματά του.
Όπως
επίσης να βγάλει συμπεράσματα από το γεγονός ότι η ΝΔ παρά το παρελθόν του, τις
δημοσιοποιημένες καταδίκες του συγκεκριμένου συνδικαλιστή δύο φορές
με ποινή φυλάκισης (το 2012 και το 2019), την απόλυση και επαναφορά του με
διαδικασίες «χάριτος» (ΦΕΚ Γ 554/2014), τον ανέδειξε σε κομματικό και
συνδικαλιστικό στέλεχος πρώτης γραμμής. Είναι φανερό τι εννοεί η κυβέρνηση όταν
μιλάει για ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ των δημοσίων υπαλλήλων!
20-4-2026
Δευτέρα 2 Μαρτίου 2026
ΔΑΣ στην ΑΔΕΔΥ: Οι συνδικαλιστικές δυνάμεις των ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ με μεγάλο χορηγό την ΑΝΤΑΡΣΥΑ καταψήφισαν στην ΑΔΕΔΥ την απεργιακή κλιμάκωση της πάλης των δημοσίων υπαλλήλων
Οι συνδικαλιστικές δυνάμεις των ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ με μεγάλο χορηγό την ΑΝΤΑΡΣΥΑ καταψήφισαν στην ΑΔΕΔΥ την απεργιακή κλιμάκωση της πάλης των δημοσίων υπαλλήλων
Σε πλήρη ευθυγράμμιση με τα σχέδια του κεφαλαίου, των
κυβερνήσεών τους και της ΕΕ, οι συνδικαλιστικές δυνάμεις της Νέας Δημοκρατίας,
του ΠΑΣΟΚ και του ΣΥΡΙΖΑ αρνήθηκαν -από κοινού και σε προσυνεννόηση- να
υλοποιήσουν την απόφαση του Γενικού Συμβουλίου της ΑΔΕΔΥ το οποίο είχε
εξουσιοδοτήσει την Εκτελεστική Επιτροπή να προσδιορίσει χρονικά την «απεργιακή κλιμάκωση της πάλης των δημοσίων
υπαλλήλων το επόμενο διάστημα, με όλα τα ανοιχτά μέτωπα και αιτήματά μας
(οικονομικά, θεσμικά, ασφαλιστικά)». Τη στιγμή που τα δικαιώματα και οι
ζωές των εργαζομένων και των λαών μπαίνουν στο στόχαστρο των ιμπεριαλιστικών
ανταγωνισμών οι δυνάμεις αυτές ρίχνουν το σύνθημα «τα κεφάλια μέσα» με την
ηγεσία της ΔΑΚΕ να αναγορεύει σε σωτήρα του ιρανικού λαού τις ΗΠΑ και τις
δυνάμεις της σοσιαλδημοκρατίας να στηρίζουν τους πολεμικούς εξοπλισμούς.
Στην πρόταση των εκλεγμένων της ΔΑΣ για να οριστεί η απεργία
στις 31 Μάρτη και να παρθούν όλα τα μέτρα για την επιτυχία της, τα «μεγάλα
λόγια» των συγκεκριμένων δυνάμεων στην πρόσφατη σύσκεψη της ΑΔΕΔΥ με τα
διοικητικά συμβούλια των ομοσπονδιών της, έγιναν «κλαψουρίσματα» γιατί τάχα οι
εργαζόμενοι δεν ακολουθούν... Όλα αυτά μόλις δύο ημέρες μετά τα
συγκλονιστικά συλλαλητήρια στο Σύνταγμα και σε όλες τις πόλεις της Ελλάδας για
το έγκλημα των Τεμπών, με τη συμμετοχή εκατοντάδων χιλιάδων εργαζομένων, που
ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα των σωματείων τους. Κι όμως οι συγκεκριμένες
δυνάμεις έκαναν πως «δεν άκουσαν, δεν είδαν».
Νυν και πρώην κυβερνητικές δυνάμεις στο συνδικαλιστικό κίνημα
συντάχθηκαν ακόμα μια φορά με την ΕΕ, τις κυβερνήσεις των κρατών - μελών,
μεταξύ των οποίων και η κυβέρνηση της ΝΔ, καλώντας τους λαούς να στηρίξουν τα
σχέδια του κεφαλαίου για το ξαναμοίρασμα αγορών και σφαιρών γεωπολιτικής
επιρροής με τα όπλα. Οι δυνάμεις της ΝΔ, με χυδαία επιχειρηματολογία που θα
ζήλευε και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, αναγνώρισαν στις ΗΠΑ τον ρόλο του διεθνή
σερίφη που «θα σώσει τον ιρανικό λαό από τους μουλάδες», βλέποντας «υπεράσπιση
των εθνικών συμφερόντων» στις αποστολές Ελλήνων στρατιωτικών στο «στόμα του
λύκου» για τα τάνκερ των εφοπλιστών. Στο ίδιο «μήκος κύματος» κινήθηκαν οι
δυνάμεις της σοσιαλδημοκρατίας που δεν είπαν κουβέντα για την εμπλοκή της
Ελλάδας στους πολέμους, συμφώνησαν με τους πολεμικούς εξοπλισμούς, για την
υλοποίηση των ΝΑΤΟικών σχεδιασμών, και έμειναν να ψελλίζουν κάτι για παρέμβαση
διεθνών οργανισμών.
Όλοι τους τελικά αποδέχονται ότι σε αυτήν τη φάση των
ιμπεριαλιστικών ανταγωνισμών δεν υπάρχει ούτε το ελάχιστο περιθώριο για
μισθούς, επαναφορά των δώρων, κοινωνικές υπηρεσίες, σχολεία, υγεία και άλλες
λαϊκές ανάγκες. Την περίοδο που η κυβέρνηση της ΝΔ θα ανακοινώσει τον κατώτατο
μισθό με τον οποίο εξισώνεται ο εισαγωγικός μισθός στο δημόσιο, δίνοντας για
μια ακόμα φορά ψίχουλα, θέλουν να επικρατήσει στους χώρους δουλειάς «σιγή
νεκροταφείου». Καλλιεργούν τον εφησυχασμό στους δημοσίους υπαλλήλους για την άρση
της μονιμότητάς τους, που περιλαμβάνεται στο κυβερνητικό σχέδιο για τη
Συνταγματική Αναθεώρηση, χαρακτηρίζοντάς την ως επικοινωνιακό κόλπο.
Η πρόταση για απεργία στις 31 Μάρτη με την οποία τελικά
συμφώνησε η Συνδικαλιστική Ανατροπή απορρίφθηκε για μόλις μία ψήφο, αφού οι
δυνάμεις της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, με τις γνωστές χορηγίες της στην κυβέρνηση και στο
κεφάλαιο, συνειδητά αρνήθηκε να τη στηρίξει, γνωρίζοντας εκ των προτέρων ότι
έτσι δεν θα υπάρξει καμία απόφαση. Επέμεινε σε πρόταση για 48ωρη απεργία στις
18 και 19 Μάρτη, η οποία ψηφίστηκε μόνο από τον εκλεγμένο της. Για τις
«Παρεμβάσεις» λοιπόν η πρόταση ήταν «48ωρη ή τίποτα» που εξασφάλισε το «τίποτα».
Τέτοια συνδικαλιστική πιρουέτα αξίζει συγχαρητήρια από το Μαξίμου!
Είναι γελασμένοι όσοι νομίζουν ότι οι εργαζόμενοι θα πάνε σαν
«πρόβατα στη σφαγή».
Καλούμε τις Ομοσπονδίες
και τα σωματεία να διαμορφώσουν σχέδιο δράσης και αγώνα, να πάρουν πρωτοβουλίες
ενημέρωσης και προετοιμασίας των εργαζομένων μέσα από μαζικές συλλογικές
διαδικασίες για να δοθεί μαζική, μαχητική απάντηση στην πολιτική που μας στερεί
τη δυνατότητα να ζήσουμε με αξιοπρέπεια.
Είναι η ώρα να πάρουμε
την απόφαση να παλέψουμε για τη δική μας ζωή!
Μπροστά σε αυτή την κατάσταση η μόνη επιλογή που έχουμε είναι ο αγώνας για να υπερασπίσουμε τη ζωή μας, το μέλλον των παιδιών μας. Να οργανώσουμε τον αγώνα μας με επίκεντρο τα δικά μας συμφέροντα, τις δικές μας ανάγκες που έρχονται σε πλήρη αντίθεση με αυτές των μεγάλων επιχειρήσεων και των κυβερνήσεων που τις υπηρετούν.
Αθήνα, 2/3/26
Χαιρετισμός του Προέδρου του ΣΕΠΕ Ημαθίας, στην απεργιακή συγκέντρωση στην Πλατεία Δημαρχείου Βέροιας & Φωτογραφίες από την απεργία
Χαιρετισμός του Χατζησάββα Παναγιώτη, Προέδρου του ΣΕΠΕ Ημαθίας, στην απεργιακή συγκέντρωση στην Πλατεία Δημαρχείου Βέροιας Φωτογραφίες από ...
-
Οι μισθωτοί εργαζόμενοι απαντάμε με απεργία, οι βιοπαλαιστές αγρότες με μπλόκα! Καταψηφίζουμε στους δρόμους του ανυποχώρητου αγώνα τον αντιλ...
-
Απάντηση στο άρθρο «Μία ακόμη χαμένη ευκαιρία» Διαβάζοντας το άρθρο για τη «χαμένη ευκαιρία», δεν μπορούμε παρά να συμφωνήσουμε ότι ευκαιρ...
-
Αντιδραστικές τομές φέρνει η Συνταγματική Αναθεώρηση για να ενισχυθούν η αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης και οι επιδιώξεις του κεφαλαίου Η...






