Σάββατο 25 Απριλίου 2026

ΔΑΣ Ημαθίας: Για τη μεγαλειώδη συγκέντρωση των εργαζομένων στους ΟΤΑ στις 24 Απρίλη 2026

 

Η ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΗΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟΥΣ ΟΤΑ

ΕΒΑΛΕ ΦΡΕΝΟ ΣΤΑ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ

Βέροια, 26/4/2026

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Η μαζική συμμετοχή πάνω από 7000 εργαζομένων στους Δήμους στη μεγαλειώδη απεργιακή συγκέντρωση στην Αθήνα ανάγκασε την κυβέρνηση να κάνει όπισθεν ολοταχώς στους σχεδιασμούς της να μπει ταφόπλακα στην μονιμοποίηση των συμβασιούχων.

Χιλιάδες εργαζόμενοι των ΟΤΑ που εργάζονται ως συμβασιούχοι μέσω των προγραμμάτων ΕΣΠΑ σε διάφορες δομές και κυρίως τους Παιδικούς και Βρεφικούς Σταθμούς, αλλά και τα ΚΔΑΠ, ΚΔΑΠ ΜΕΑ, ΚΗΦΗ, Κέντρα κοινότητας, Σίτισης Δομές Φιλοξενίας κλπ. βρίσκονταν αντιμέτωποι με την διατήρηση και τη χειροτέρευση του άθλιου καθεστώτος της εργασιακής ομηρίας που βιώνουν σήμερα.

Το προσχέδιο νόμου που ετοίμαζε η κυβέρνηση προέβλεπε την εφαρμογή ενός συστήματος πλήρους ανταποδοτικότητας μέσω voucher, τη σύνδεση της χρηματοδότησης με τον αριθμό των εξυπηρετούμενων παιδιών και τη δημιουργία ενός πανελλαδικού "μητρώου" εργαζομένων ορισμένου χρόνου. Οδηγούσε στην παραπέρα υποβάθμιση κρίσιμων κοινωνικών υπηρεσιών που αφορούν εκατοντάδες χιλιάδες παιδιά και γονείς, στην περιπλάνηση των εργαζομένων σε διάφορες δομές, στην ανακύκλωση της ανεργίας και στην εργασιακή ομηρία, στην ναρκοθέτηση της μονιμοποίησης εργαζομένων που προσφέρουν για χρόνια με συνέπεια και αυταπάρνηση.

Μπροστά στη μαζική αντίδραση χιλιάδων συναδέλφων η ηγεσία του Υπουργείου Εσωτερικών και τα εξαπτέρυγα της στο συνδικαλιστικό κίνημα αναγκάστηκαν να βγάλουν τον σκασμό. Το άθλιο ψέμα τους αποκαλύφθηκε περίτρανα. Και γνώριζαν το προσχέδιο νόμου και το εισηγήθηκαν και το προχωρούσαν προς υλοποίηση. Λογάριαζαν όμως χωρίς τον “ξενοδόχο”, αυτούς που κάνουν “το γρανάζι να γυρνά”, τους ίδιους τους εργαζόμενους.

Η ΔΑΣ Ημαθίας χαιρετίζει τους χιλιάδες συναδέλφους, ανεξάρτητα από εργασιακή σχέση, που πήραν μέρος στην απεργία και στην απεργιακή συγκέντρωση. Καταδικάζουμε τη στάση της Δημοτικής Αρχής του κ. Βοργιαζίδη στον Δήμο Βέροιας, η οποία ακολουθώντας μια παρελκυστική τακτική αρνήθηκε επί της ουσίας να στηρίζει τον δίκαιο αγώνα των εργαζομένων, παραπέμποντας στο μέλλον την όποια απόφαση στήριξης!!! Αφού πρώτα προσπάθησαν ανεπιτυχώς να καθησυχάσουν τους εργαζόμενους, στη συνέχεια αποκαλύφθηκαν και εξέφρασαν την αντίθεσή τους στο αίτημα του Συλλόγου Υπαλλήλων Δήμων Νομού Ημαθίας για κατάργηση του Νόμου Βορίδη, νόμο για τον οποίο δε δίστασαν να ανακαλύψουν και θετικές πλευρές (!!!), παραβλέποντας πως ο νόμος αυτός έχει δίκαια γίνει κόκκινο πανί για τους συμβασιούχους.

Συνάδελφοι, συναδέλφισσες,

Ο αγώνας των συμβασιούχων για αξιοπρέπεια και μονιμοποίηση είναι αγώνας όλων μας, μόνιμων και συμβασιούχων, αλλά και όλου του εργαζόμενου λαού που απαιτεί σύγχρονες και δωρεάν κοινωνικές δομές και υπηρεσίες στους Δήμους. Συνεχίζουμε ακόμα πιο μαζικά και ακόμα πιο αποφασιστικά τον κοινό μας αγώνα για μονιμοποίηση τώρα όλων των εργαζομένων στους Δήμους χωρίς όρους και προϋποθέσεις και με ενισχυμένη κρατική χρηματοδότηση, για κατάργηση του νόμου Βορίδη και όλων των νόμων που απαγορεύουν την μετατροπή των συμβάσεων από ορισμένου χρόνου σε αορίστου και για μαζικές προσλήψεις μόνιμου προσωπικού σε όλους τους Δήμους.

Επόμενος αγωνιστικός σταθμός την Παρασκευή 1η Μάη στις 10:30 το πρωί στην Πλατεία Ωρολογίου Βέροιας, για να τιμήσουμε την Πρωτομαγιά, την παγκόσμια μέρα της εργατικής τάξης στον δρόμο του αγώνα!

ΔΗΜΟΣΙΟΫΠΑΛΛΗΛΙΚΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΗΜΑΘΙΑΣ

Δευτέρα 20 Απριλίου 2026

ΔΑΣ στην ΑΔΕΔΥ: Να τα χαίρεται η Ν.Δ. τα στελέχη της…!!!

Να τα χαίρεται η Ν.Δ. τα στελέχη της…!!! 

Στην παραίτησή του από το Γενικό Συμβούλιο της ΑΔΕΔΥ προχώρησε στέλεχος της ΝΔ και εκλεγμένος με το ψηφοδέλτιο της ΔΑΚΕ, στην Εκτελεστική Επιτροπή της ΑΔΕΔΥ. Η παραίτηση έγινε υπό το βάρος των όσων αποκαλύφθηκαν το τελευταίο διάστημα και συζητήθηκαν στην Εκτελεστική Επιτροπή της ΑΔΕΔΥ μετά από πρωτοβουλία των εκλεγμένων της ΔΑΣ.

Συγκεκριμένα βρέθηκαν εισιτήρια που χρησιμοποιούσε και αποζημιώσεις που του δόθηκαν, οι οποίες δεν ανταποκρίνονται σε μετακινήσεις, με παραποιημένες ημερομηνίες διοδίων κλπ. Ταυτόχρονα βρέθηκε παραποιημένο και πλαστογραφημένο έγγραφο της ΑΔΕΔΥ – άγνωστο από ποιον - στο οποίο είχε τεθεί ο συγκεκριμένος ως τακτικός εκπρόσωπος στην Επιτροπή του κοινωνικού εταιρισμού εργοδοτών και εργαζομένων, την περιβόητη «Οικονομική και Κοινωνική Επιτροπή», ενώ για την αποστολή του εγγράφου χρησιμοποιήθηκε πλαστό-παραποιημένο email της ΑΔΕΔΥ, στοιχεία για τα οποία ήταν μονόδρομος η παραπέρα διερεύνησή τους….

Ως ΔΑΣ θέσαμε το ζήτημα στην Εκτελεστική Επιτροπή της ΑΔΕΔΥ από την πρώτη στιγμή που μάς έγινε γνωστό, καταθέτοντας μομφή στο πρόσωπό του, ζητώντας την καθαίρεσή του και τη λήψη όλων των απαραίτητων νομικών μέτρων, αποφάσεων κλπ απαιτώντας από την παράταξη της ΔΑΚΕ να προχωρήσει στην άμεση αντικατάστασή του από κάθε όργανο.

Τελικά, παρότι ο συγκεκριμένος παραιτήθηκε και αποφασίστηκε από την Εκτελεστική Επιτροπή (κατά πλειοψηφία) να κατατεθεί μήνυση κατά αγνώστων για το παραποιημένο - πλαστογραφημένο έγγραφο της ΑΔΕΔΥ και διαβίβασή της στην δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος, στην πρόταση των εκλεγμένων της ΔΑΣ για να εκδοθεί Δελτίο Τύπου της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΑΔΕΔΥ που θα ενημερώνει τους εργαζόμενους για όλες τις εξελίξεις, από κοινού οι συνδικαλιστικές δυνάμεις της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ, του ΣΥΡΙΖΑ και της Συνδικαλιστικής Ανατροπής, το αρνήθηκαν.

Ο κάθε εργαζόμενος μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του.

Όπως επίσης να βγάλει συμπεράσματα από το γεγονός ότι η ΝΔ παρά το παρελθόν του, τις δημοσιοποιημένες καταδίκες του συγκεκριμένου συνδικαλιστή δύο φορές με ποινή φυλάκισης (το 2012 και το 2019), την απόλυση και επαναφορά του με διαδικασίες «χάριτος» (ΦΕΚ Γ 554/2014), τον ανέδειξε σε κομματικό και συνδικαλιστικό στέλεχος πρώτης γραμμής. Είναι φανερό τι εννοεί η κυβέρνηση όταν μιλάει για ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ των δημοσίων υπαλλήλων!

20-4-2026

Χαιρετισμός του Προέδρου του ΣΕΠΕ Ημαθίας, στην απεργιακή συγκέντρωση στην Πλατεία Δημαρχείου Βέροιας & Φωτογραφίες από την απεργία

Χαιρετισμός του Χατζησάββα Παναγιώτη, Προέδρου του ΣΕΠΕ Ημαθίας, στην απεργιακή συγκέντρωση στην Πλατεία Δημαρχείου Βέροιας Φωτογραφίες από ...